Székesvári Melinda – Hatha jóga (fókuszban a szép tartás)

Lehetsz vékony vagy túlsúlyos, rugalmas és hajlékony vagy éppen nagyon merev. Lehet, hogy ülsz vagy éppen állsz egész nap és időnként vagy a  derekad vagy a hátad fáj. Esetleg a nyakad érzékeny. Elmondom, melyek azok az alap gyakorlatok, amikkel könnyítheted az életed és enyhítheted az esetlegesen már meglévő tüneteket, vagy éppen elkerülheted egy életen át a hátfájást.  Azt is elmondom, miért olyan fontos a  megrövidülésre hajlamos izmok rendszeres nyújtása, illetve a tartó izmok erősítése, a lazítás, a helyes légzés, és az elmaradhatatlan alap jóga-pózokkal is megismerkedünk. Néhány trükköt mutatok a stresszoldásra is.

Olyan hatha jóga órára várlak, ahol a gerincen van a hangsúly, és az alap gyakorlatokat könnyen és gyorsan elsajátíthatják. Mindenki személyre szóló tanácsot kap(hat), arra a problémára, ami a legtöbb gondot okozza számára, mint pl hátfájás, túlzott stressz, tartáshiba, sérv, sérülés, túlsúly, stb.

Az óra mindeninek ajánlott, főként az antigravitációs izmok erősítésére koncentrálunk. A gyakorlatok végrehajtásához nincs szükség semmilyen eszközre.